21 de marzo de 2008

OS PENDELLOS NA REDE

É reconfortante encontrar na Rede evidencias de que o antigo mercado da feira de Agolada suscita en artistas e visitantes a admiración que parte dos agoladenses non son quen de advertir.
O amigo e socio de honra da nosa Asociación, Paco Lareo, pintor, escultor e alma da Fundación-Museo de A Solaina (Vila de Cruces) ten publicado no seu blog este apunte en carbonciño dun recanto dos Pendellos (na foto).
Entre as últimas visitas recibidas no meu blog figura unha de gourmetymerlin, onde descubrín unha entrada dedicada aos Pendellos, despois de que o autor do mesmo xirase visita a Agolada.
Das palabras que lle dedica destacaría:
Se trata de un caso único en Galicia (me atrevería a decir que nada habitual en la Península), poco conocido y menos visitado, en el que los puestos, los mostradores y las zonas de circulación se mantienen igual que hace 300 años y sobreviven en medio de las nuevas edificaciones del pueblo.
...un conjunto de dimensiones considerables, lo que hace más llamativa su conservación, que pide a gritos una intervención de rehabilitación ...
...visitarlo en una tarde de niebla y lluvia como la de ayer, sin ruido de tráfico y sin nadie más en la zona es un auténtico viaje en el tiempo.
No único comentario que figura na entrada, firmado por Margarita, reza así: Gracias por estar ayudándome a descubrir lugares maravillosos de la tierra que ni me sonaban. Este mercado será una visita obligada en mi próximo viaje.

1 comentario:

  1. Realmente é un sitio que paga a pena coñecer e conservar.

    Gracias pola cita e polo enlace.

    Saúdos desde Ames.

    ResponderEliminar